Friday, March 25, 2011

untuk dak cb....termasuk dak senget2 cb..

ehem3!!sni ak nk mintak maap ngn korang law ak ad salah silap selama ni....
ak pon akn jarang update blog ak ni...uhuk33...
korang sememangnye...
KAWAN TERBAEK LA....SAYANG LA KORANG.....

sue:yeahhhhhhhhhhh....terbaek le sue..
sue kite emg satu kepale le....emg supersue la......arfooooo my beloved...
loli:adek ku yg terbaek dari ladang la....
miahahahahha...loli jwp baek2 taw SPM nti....ingat pesanan nek ni..
sayam aweks cun ku...
aqill:terbaek la wok....ak sayang kt ko..
walau kite brjauhan..miahahhahaha...nenek tembam syg le kmoo..
alid:atok alid...terbaek la ko...alid the blur boys.....miahahahahha...pe2 pon..
ak sayang la ko beb...ko jpe antu gule2..ckp ak mtk gule2 ngn dye ek..
hahahahha
k.nia:intan sayng sangat sma kmoo..walau kite jrg chat..miahahahhahahah
terbaek le....
takkkkkkkkkkkkk:takkkk ko emg bos senget la....
miahahahaha...syng ko jgkkk..terbaekkkk takkkk..
thx la sbb msuk kn ak lam geng senget..ish33..smpy senget ak dibuatnye..
minam:ehem33!!syg nam jgk..miahahah...terbaek le nam...
geng senget terbaek...
van:ding donggggggggggggggg...ku syg i will miss u la...
xad da org nk ketok ketok pintu ko la nti...
hehehe..
eraaaa:eraaaaaaa...geng lempeng ak ngn jemput2...da best le...
ak syg koooo...
adi90:ko emg mush ketat ak le periuk...ak pon xtaw ble la kite bleh berdamai..maiahahahahha...
mayasara:adek kecik ku..sweet le kmoo..syang maya..
kiera:kiera kecik..but,sweet sour le...miahahaha...nek syg kmoo jgk..
-zana:zana kawan mati ku..hahahahahah..nti nk nek lif ckp ea...(6_9)..



sape ag ek???lpe da ak.....
yg penting ak sayang kat koranggggggggggggggggggggg smueeeeeeeee...
yummy33...
terbaekkk leee...

Wednesday, March 23, 2011

aku rase xsedap hati je...sejak smlm...hurm..knp ek...xak xmoo jd nurse...
idup ak diatur lagi..huwaaaaaaaaaa...sdey22...xserik lagi ka??ble ak tukar sekolah,
pembelajaran ak merosak tahap cipan le....hurm...law ak rse ni terbaek tuk ak...
tp,ak xminat...mane bley pakse2...ak xsuke di pkse..
okey...stdy ak trime je la...but,law ak nk idup ngn spe2...keputusan ak sndry..
xnk di atur lagi...nk msuk nurse ak xminat nurse....tkot jarum,xbley bau ubt,xbuleh tgk darah manyak..
nk pengsan rase...huhuhu...

Monday, March 21, 2011

wah!!feeling lak...

jangan salahkan diri sendiri kerena sayang dan cintakan seseorg....
jangan salahkan hati kerane sayangkan seseorg...
jangan salahkan pertemuan kerne kite mengenali seseorg..
jangan salahkan dia kerne kita sayang akn dye...
itu adalah adalah takdir kita utk mengenali kita utk memberi pengajaran kpd kita...
supaya kita tidak terlalu alpa dgn kegembiraan...
jangan salahkan takdir krena pertemukan kita dgn seseorg..
cube fikir apakah kita ini ak gembira selalu???
tentu tidak...

dalam sedih ada gembira...
dalam gembira ada sedih...
dlam tangisn ada air mata yg mengalir..
dalam air mata ada satu perasaan yg kite xpernah rasai selama ni...
dalam ketawa juga ada kedukaan yg kita abaikan...
sehingga membutakan hati kita...
dan menutupnye,supaya kita tidak dpt merasakannye lagi...
hati yg keras jgk dapat membutakan mata seseorg sehingga
tidak memikirkan perasaan org yg kite syangi...
dengan hati yang keras jgk lahirnye EGO adlah musuh ketat diri kita sendri..
ego akn membuatkan kita dibenci,dikeji,dimarah,diumpat dan dll...
tetapi ego la yg kita selalu tinggi kan sehingga menjadi buta...
cube la renungkan la...



Saturday, March 19, 2011

hari yg sunyi a.k.a sepi..

adoiya....
bosan nye.....ad ka..org nk ilang kn bosan ak ni...
hurm...

Ari rabu ni persamaan 23/3/2010...
resulttttttttt kuarrrrrrrrrrrrr
berdebar jantung akkkkkkkkk...
uhuk33...
bimbang+takot+risau..yg
penting smue ad la...

uhuk22...
hurm..xad idea da nk taip...
next time ak taip ag..
i realy hope all problems can settle without think negatif...
be positif...always happy la..
hehehe..
merapu sda ak..
adesss...

Wednesday, March 16, 2011

mesej33

(masa baru mengorat)
-peeeeweeetttt
=hye.ley kenal??????????
macam2!!mulut pnhe manis law mau baru kenal

(masa dah kenal)
-thanks sayang
-saya janji xkan tggl syang
-sy janji setia

(1 BLN KENAL)
-luv u
-miss u

mcm2 perkataan jiwang kuar..

(3 BULAN KENAL)
-cyg nanti kita sms
-beteri low

nk taw knpa cm tu???
cuaz dyeorg sudah boring...

(BILA SUDAH BREAK)
-i hate u
-g mati la u
-stupid u

mcm2 kan???pastu cari baru n ulang lagi perangai
lama...Lumrah idup....

HATI-HATILAH DENGAN CINTA...

KAWAN

Tuesday, March 15, 2011

that feel again??

if i feel,my heart will sick..
if i think,i will cry again...............
huhuhuh
   i hate that feel.....
plezzz...
i have too forget him...
he not for me again..
i have too let him go...
from my life....    

Monday, March 14, 2011

wah!!

wah!!!!
REUNION???
malas nye ak nk pergi
da,la jalan kaki...penat maa...
tak pe demi MaCDonald....
walaupon,MacD tu yahudi...
da minat nk mkn.....
telan jew la....hahahah  
akn ak pergi walaupon berat kaki melangkah...
Ceh!!!!!!!!
sejak bile ak kurang minat jalan ni??
hahahahhahah....
law ad promosi novel....
bleh den usha22...
lalalalala..
I HOPE ADA LA PROMOSI NOVEL....
LONG TIME I WAIT.....
NK BELI NOVEL.....





Saturday, March 12, 2011

cerite sedih....copy22 paste233

"Abang ni, pakai tu elok-elok la sikit," kata Julia lembut sambil membetulkan pakaian Ahmad. Ahmad tersenyum memandang isterinya.

"Cantik isteri abang hari ni," Ahmad mencubit pipi Julia lembut.

"Ayah, ayah, cepat la yah," Liz dan Lin meluru masuk ke bilik kerana dah tak sabar-sabar nak bertolak pulang ke kampung.

"Yelah, yelah, ayah dah siap ni."

Julia hanya tersenyum melihat suaminya itu melayan karenah anak-anak mereka yang comel dan manja. "Abang, dah lama kita tak balik kampung macam ni, ye?"

"Iyelah, maklumlah abang ni sibuk dengan urusan perniagaan. Baru kali ni
abang ada peluang untuk cuti panjang." Ahmad berkata kepada isterinya
tercinta.

Perjalanan daripada KL ke Teluk Intan mengambil masa lebih kurang empat
jam. Liz dan Lin dah pun terlelap kat kerusi belakang. Begitu juga dengan
isterinya, Julia. "Tak sabar rasanya nak tiba kat kampung," Ahmad berkata
dalam hati.

Sedikit demi sedikit Ahmad menekan minyak keretanya. Semakin lama keretanya semakin laju dan Ahmad semakin seronok. Ahmad dah tak sabar untuk segera sampai ke kampungnya. Pedal minyak ditekannya lagi dan Honda Civicnya mula memecut.Ahmad cilok kiri, cilok kanan. Habis semua kenderaan dipotongnya. Bangga betul Ahmad masa tu. Terlupa dia sekejap pada anak dan isterinya yang sedang tidur.

"Eh abang, kenapa bawa laju sangat ni?" tiba-tiba Julia terjaga dari tidurnya.

"Tak ada apa la sayang, rileks... cepat sikit kita sampai kampung nanti."


"Sabar bang, sabar. Biar lambat tak apa.... jangan laju sangat bang, Julia takut." Julia cuba memujuk Ahmad supaya memperlahankan kenderaannya.

"Rileks Julia, tak ada apa-apa," Ahmad terus memotong bas ekspres didepannya tanpa was-was.

"Haaa..kan, tengok. Tak ada apa-apa kan?" kata Ahmad setelah berjaya memotong bas ekspres tadi.

"Sudah la tu bang."

"Ha... tu ada satu lagi bas ekspres. Julia tengok abang motong dia aaa...." Ahmad terus masuk gear 3, pedal minyak ditekannya hingga jejak ke lantai. Ahmad terus membelok ke kanan untuk memotong dan.... di depannya tersergam sebuah lori balak yang besar dan gagah dan..... BANG!!.

"Julia....bangun nak," sayup-sayup terdengar suara emaknya.

Julia membuka matanya. Dia terlihat emaknya di situ. "Mana abang Ahmad mak? Macammana dengan suami saya, mak? Liza, Linda....mana anak-anak saya mak?" Bertubi-tubi Julia menyoal emaknya. Julia tak dapat menahan kesedihannya lagi. Julia menangis semahu-mahunya di depan emaknya. Emaknya memandang Julia tepat-tepat.

"Macamana dengan suami Julia mak, abang Ahmad?" Julia masih terus menangis.


PANGGG!!. Kepala Julia ditampar oleh emaknya dengan tiba-tiba. Julia terdiam. Kenapa emaknya buat dia macam tu?

"Banyak la engkau punya suami! Muka dahlah tak cun, belajar pun malas, kerja pun takde, ada hati nak berlaki. Apa punya anak dara la kau ni?? Tu la, tidur lagi senja-senja macam ni! Dah! Bangun pegi sembahyang! Asar pun dah nak habis!" emaknya terus merungut sambil berlalu keluar....... dan Julia tersengih keseorangan.Rasa macam nak masuk dalam tin biskut! "

hahahahaha.......

knp la



Aku sebenarnye xnk cte..tp,nk taip2 jew....hahaha..nk ilang kan bosan...

Adoiya...

AKu bukan nye sombong...tp,ni la perangai ak..~slumber n blur~
ni my mind nothing..sbb ak xsuke pikir2..walau org sering marah ak
kerane sikap endah x endah ak ni...but,this me...
ak kadang2 benci jgk dgn diri ak..tp,dgn perangai ak ni la,ak
dapat terus kuat..walau pon pelajaran ak terjejas teruk..
ak sdey sgt smue stdy ak down gler..

Law ak taw bnde ni ak terjadi akn ak jauhi perasaan sayang terhadap seseorng...
Sedih33....I miss him...but,i hate unfaithful...ak perlu lepaskan walaupun ak xmau...I dun want my heart sakit sekaly lagi...I dun want to see u again...
Tp,law ak terpaksa jpe ko,ape yg ak perlu buat...juz see,smile n buat muke blur..
adoiya....plez,ilang kn feeling ni...ni bukan ak...ak bukan seorg yg jiwang person..

Aku harap aku dapat anggap ko seorg kawan aku...mybe,sukar
tp,ak akn terima nye dgn hati yg terbuke...
maapkan ak law ak ad buat ko terasa hati dgn ak selama ni..
walaupon kite kawan...ak akn igt ko selalu..
ko byk mngajar ak..yg kite xbloleh terlalu ego..kerena ego hanye memkn
dri sndry...huhuhu...ko la yg pertama yg membuat ak menangis...ak
xkn menangis lagi...PERGI LA AIR MATA...

Monday, March 7, 2011

copy2....paste22 jew...hehehe

PERASAAN PAKCIK JER!!!!!!!


Salah sebuah sekolah menengah dari Kemaman membuat rombongan sambil belajar ke Putrajaya. Di dalam perjalanan tersebut berlakulah satu insiden apabila salah seorang dari murid-murid yang mengikuti rombongan itu terasa terlalu sakit perut hendak buang air besar. Mahu tidak mahu terpaksalah murid tadi memberi tahu pemandu bas tersebut supaya berhenti agar dapat dia melepaskan hajatnya itu..

“Pak Cik boleh tolong berhenti tak kerana saya tak tahan nak buang air besar ni... “ pinta murid itu terketar-ketar sambil menggosok-gosok perutnya. Nak buang air besar.....?
Hishhh!!! perasaan awak sahaja tu!! sahut pemandu itu selamba. Sebenarnya pemandu tu malas nak berhenti dan memang sudah menjadi tabiat dia susah untuk bersimpati pada orang lain.
“Betul Pak Cik..., saya memang betul-betul sakit perut ni” rayu murid itu.Tak ada apa-apanya, itu semua hanyalah perasaan awak sahaja, percayalah kata Pak Cik balas pemandu itu tersengeh-sengeh lantas menepuk-nepuk bahu murid itu. Tolonglah Pak Cik..... rayu murid itu terus.

Beginilah..., awak duduklah belakang kerusi Pak Cik ni sebentar dan nanti awak tidak akan terasa lagi hendak buang air tu.....Dengan muka yang berkerut-kerut terpaksalah murid itu menurut kata pemandu tadi.

Pemandu itu pun meneruskan perjalanan. Dalam lima minit kemudian pemandu tadi tiba-tiba terhidu sesuatu yang tidak menyenangkan. Makin lama semakin kuat baunya. Lantas pemandu tadi berpaling ke belakang dan bertanya murid tadi. Eh..., awak berak ke? Busuknya...???" Murid itu pula dengan selamba menjawab. Hisshhh..., Mana ada. Itu perasaan Pak Cik saja.., saya tak bau apa-apa pun....!!!""

hurm...tulis jew...


Korang ni la hidup ak dan rumah ak...
dikelilingi bunga2,pokok2 dan yg penting orkid..
Mcm2 jenis la ad....hahahha...gler kan...ak ni nek pening ari-ari
ad aje species2 yg bru dtg...tp,ini la punce pendapatan kami sekeluarga...
kdg2 best niaga bnde ni...Apabila ad pertandingan atau jual jauh ley join..
hehehe...ak ni kn species kuat jalan...hahaha...
this my life...tp,ak ni kurang baek kit ngn bende2 ni..manje la...tp,cantik...
tu la org kate pompuan cam bunga cantik....tp,ak xcntik xpyah nk koya...
tp,cute cm coklat ok jugak...haha..xnk bunge2 ni...xminat...nmpknye xdpt la ak warisi peniagaan ni...huhu..sory my mom...but i still luv u mom...i hope god always
bless u..almaklum la,org niagakan...ehem3

Wednesday, March 2, 2011

seorng insan akn pergi menigglkan dunia tanpa kita sedari...
smlm kite suke2,tp,ari ni dye telah tiada di dunai ni...
sdey22...walaupon ak xknl..tp,al~fatihah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...