Saturday, November 26, 2011

puisi puisitis...??salah kah?





hari aku merapu...ok xtopik aku tu?hahah..ttbe saja  nk wt topik macam tu..?suka hati aku lah kan..hehe...jgn marah....
 
KORang!!...tgk kt bawah ni..gmbr2 puisi...
 




 
Puisi merujuk kepada susunan / aturan ayat yang menyampaikan maksud dalam bentuk yang indah.

Wednesday, November 23, 2011

suka dengar lagu-lagu ni! ! ! !


 
apa??apa???aku suke dengar lagu-lagu ni taw...:p...suka hati aku la kan...


 
                                    ^
                                    ^
              fT.isLanD - hello hello...

 
 
                                   ^
                                   ^
                   fT.isLan - after Love...



 

                                       ^                                                                                
                                       ^                          
                                   2ne1 - lonelY..

teeetttttttttttttt..ini jek aku post ea...hahaha..korean song smue...what?aku suke dgr...*walaupun aku ta paham*..hahahah
                                 

Saturday, November 19, 2011

penjelajah




 

Seandainya aku pernah melakukan kesalahan 
maafkanlah khilafku selama ini..
Kerna aku hanya seorang perantau hati kamu..
Aku datang kerna seruan mu..
Datang hanya menjelajah dan mempelajari keperibadian tempat ini..

Wah...sungguh aku terpegun dengan keikhlasan mu..
Bagai ombak di pantai beralun mengikut irama lagu..
Aku sungguh bangga kerna diberi peluang untuk mengenali tempat ini..

Terima kasih kepada mu kerna menerima ku seadanya...
Tetapi, kemungkinan bukan kesempatan ku untuk berada lebih lama disini..
Kerna aku tidak mampu lagi untuk menjelajah hati
seorang insan yang pernah memberikan aku secebis harapan...

Penjelajah aku sampai di sini sahaja..
Terima Kasih dan Maafkan Daku...


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...