Pages

Wednesday, August 24, 2011

kelahiran

HAHA..aku mula nk merapu plak nih...><...hehe...jgn mrah au...sbnrnye...aku xsuke hari lahir aku...knp aku lahir time tu??knp bln tu...??knp hari bln tu???hoho..aku xbrpe suke...hoho...bile ak igt ari lahir aku sndry..aku ase nk nanges pon ad...sbb ape ea??haha...biar kn sbb ape...aku harp xad org wish kt aku...huhu...hadiah aku nk r...haha...jaatkn...bkn aku nk salah kn spe2..atau yg mencipta aku ,mahupun insan yg melahirkn aku..
aku ase....lpe kn jek...byk2 aku taip kn..abes kuar...hahah...sdaaa...stop cni kish aku...kite kesah fantasi...eyh fantasi ka...haha..abaikn..ikt suke hati la kt kesah mne..bgy ak merapu2 jek...ok2..stop2...


Kelahiran..
Sebuah penanti bagi seorang insan yang bergelar ibu..
Penunggu yang terimpi-impi bagi seorang insan bergelar ayah..
Dari sebuah penanti selama 9bulan 10hari...
Akan tercapailah impian ibu dan ayah..

Kelahiran...
Juga satu penanti insan yang baru akan ada dalam 
kehidupan sepasang insan ...
Satu senyuman yang sukar diukir,satu tangis yang mengembirakan..

Kelahiran..
Satu tangisan tergema disebuah hospital...
Ayah bersyukur kerana insan yang ditunggu telah tiba..

Alhamdulillah...Syukur kepada Allah S.w.t..





                                                    Adi Putra = Kelahiran


HAK MILIK-INTAN KUCHIKI

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...