Pages

Wednesday, September 14, 2011

terima kasih...

Terima kasih..
Kerana pernah sukai aku..
Dan membuatkan aku terharu..

Terima kasih..
Kerana pernah sayangkan aku..
Kerana itu adalah satu penghargaan bagi ku..

Terima kasih ...
Kerana pernah cintai aku..
Itu adalah satu ungkapan yang amat-amat sukar
untuk diluahkan..

Terima kasih ...
Selama kita kenal ..
Kau mencurangi aku..

Terima kasih...
Kerana kau membuatkan aku menangis..
Dan terus sakiti hati kau..

Terima kasih..
Aku mendengar dari mulut ..
Kau sendiri dan kita putus di situ..

Terima kasih..
Kerana setakat disinilah perhubungan kita..

Terima kasih..
Adalah satu ungkapan yang aku ingin ucapkan pada mu..
Terima kasih..
Memberikan aku satu rasa yang sukar untuk dirasai...

Terima kasih selamanya..




HARAP MAAF JIKA TERSALAH EJAAN KA..HARAP BERIKAN TUNJUK AJAR..JIKA AD TERSALAH UNGKAPAN DAN PATAH2 AYT DIATS.

2 comments:

era said...

erkkkkk??
kau putus dah ke ngn alid????????

✔ Miss Intan ✔ said...

hahaha...ptus mnde nyer..ish4..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...