Pages

Sunday, October 2, 2011

kisah itu


Kisah itu,
Bagai berulang lagi,
Tapi kenapa?
Tidakkah cukup hanya sekali..

Kisah itu,
Tak mampu
Lagi untuk menanggungnya sekali lagi,
Tolong aku untuk melupakannya,
Hanya sekali ini permintaan aku,

Kisah itu,
Meningatkan aku kembali
Akan kisah yang pernah berlaku dahulu,
Aku mohon yang perkara itu tak akan berulang sekali lagi,
Hanya satu pinta aku,

Kisah itu,
Telah pun lama berlalu,
Ia membuatkan aku terasa tenang akannya,
Ia membuatkan aku terasa amat gembira,
Kerana dapat melupakan nya untuk semalanya,
Terima Kasih Untuk Segalanya…



3 comments:

✔ Miss Intan ✔ said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Usah dikenang kisah meluka hati.
Walau payah tapi tekadkan daya.

✔ Miss Intan ✔ said...

Kerana itu kadang-kadang peritkan
hati yang tenang,
Biarkan itu berlalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...