Pages

Saturday, November 19, 2011

penjelajah




 

Seandainya aku pernah melakukan kesalahan 
maafkanlah khilafku selama ini..
Kerna aku hanya seorang perantau hati kamu..
Aku datang kerna seruan mu..
Datang hanya menjelajah dan mempelajari keperibadian tempat ini..

Wah...sungguh aku terpegun dengan keikhlasan mu..
Bagai ombak di pantai beralun mengikut irama lagu..
Aku sungguh bangga kerna diberi peluang untuk mengenali tempat ini..

Terima kasih kepada mu kerna menerima ku seadanya...
Tetapi, kemungkinan bukan kesempatan ku untuk berada lebih lama disini..
Kerna aku tidak mampu lagi untuk menjelajah hati
seorang insan yang pernah memberikan aku secebis harapan...

Penjelajah aku sampai di sini sahaja..
Terima Kasih dan Maafkan Daku...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...