Pages

Saturday, May 14, 2011

FRIEND OR LOVE??

Semalam kau datang merayu 
kepada aku supaya trime kau....
Dengan perasaan ssyang aku terhadap kau...
Aku trime kau dengan hati terbuka..
Tetapi,bile kau mendapatkan aku..
Kau sia-siakan aku..
Kau membiarkan aku keseorangan terkapai-kapai...
Mana kau pergi ketika aku memerlukan engkau???...
Sekian lama kite dingin dengan membawa haluan masing-masing...
Tetapi,untuk apa kite memegang watak bagai orang berkasih...??
Ahkirnye,kau datang dan menjelaskan segalanya...
Di situ tamat lah segala perjanjian kita selama ini..
Apabila aku cuba utk melupakan mu...
Kau datang sekali lagi menagih cintaku..
Tetapi,aku tidak menerima alasan dan sebab kau hendak kembali kepada mu..
Kau ingin menjadikan aku yg kedua dalam hidup kau...
Adakah aku kekasih gelap kau???
Tidak bkn untuk kali ini..
Dari situ aku terangkan semuenya...
Aku tidak menerima jika aku adalah kedua bg kau...
Anggaplah kita hanya kawan..
Sesungguhnya kawan akan berkekalan...
Apabila aku terangkan semuanya...
Kau menghilang entah kemana...
Tanpa sepatah kata,
Tanpa sepatah pesan,
Di situ aku sudah menganggap kau sebagai seorang kawan..
Sesungguhnya aku masih sayang akan kawan aku...
Maafkan aku jika sakitkan hati kau...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...