Pages

Monday, May 16, 2011

FRIEND TO LOVE

Sebuah pertemuaan,
Menemuikan kita,
Satu perselisihan menemukan kita,
Satu takdir telah menemukan kita...

Dari situ kita bergaduh,
Dari satu pergaduhan kita mula kenal hati masing-masing,
Dari satu pergaduahan engkau mula menyimpan satu perasaan,
Yang aku sendiri tidak menbacanya...

Dari situ engkau mulakan sebuah persahabatan,
Yang aku sendiri curiga dengan sikap baik engkau,
Yang aku sendiri tidak dapat menjangka dengan sikap engkau,
Semakin hari engkau mula mendekati aku..

Di satu pertemuan,
Kau meluahkan segalanya,
Aku tergamam,aku kaku,aku tidak dapat keluarkan sepatah kata,
Aku pergi tanpa sepatah kata...

Engkau terkejut dengan tindakan aku,
Apabila aku sedar dengan tindakan ku,
Aku berhenti,berpusing kembali,dan
kembali ke pangkuan mu...

Ikhlas dari hati aku juga mempunyai perasaan yang sama...
Doa aku harap kita akan kekalan sampai bila-bila..
Jangan sakitkan hati masing-masing..
Tabah menghadapi segala dugaan yg mendatang...

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...