Monday, May 23, 2011

WHAT IS THE MEANING OF A FRIENDSHIP

Kawan??Apakah maksud kawan??
Apa beza kawan dan sahabat?
Apakah sahabat baik??
Adakakah semua itu akan berkekalan??

Aku masih tertanya-tanya apakah itu sahabat,
Aku masih terkapai-kapai mencari erti sebuah sahabat,
Adakah sahabat akan berkekalan selamanya atau hanya sementara,
Adakah sahabat tidak akan memusuhi sahabat sendiri??
Tidak aku tidak percaya,"KAWAN BOLEH MAKAN KAWAN SENDIRI''.









I always hope to a good friend,
I always look forward to a friend who understands me,
I always expect a friend to get me sober,
I always expect someone who can keep all my secrets.


Adakah aku akan mendapatnya??
Itu adalah harapan semua orang,
Aku harap aku juga mampu menjadi seorang sahabat yang bisa memahami sahabatku,
Itulah harapan aku selama ini.
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...