Pages

Saturday, May 21, 2011

A SEPARATION










Seandainya hari ini aku pernah membuatkan kau menangis,
Seandainya hari esok aku masih membuat kau sakit hati,
Seandainya hari lusa aku masih membuatkan kau terguris hati,
Seandainya hari seterusnya aku masih melukakan hati kau...

Lebih baik kita menghentikan segalanya sekarang,
Aku tak mahu kita sama-sama sakit,
Aku tak mahu tengok kau menangis,sakit hati,dan sepi tanpa kehadiranku,
Yang aku mahu adalah PERPISAHAN..

Dengan ini dapat mengelakkan kita sakit lagi,
Aku tak sanggup tengok kau menangis dalam diam,
Tidak,tidak,tidak..Jangan menangis lagi sayang,
Aku lepaskan kau kerna hati,kerna hati aku
tak sanggup tengok kau bersedih keseorangan
Ketika aku tiada disampingmu..

Kita berpisah kerna kerelaan masing-masing,
Aku harap kita tak ada menyimpan perasaan dendam,
Dendam akan menghanyutkan kita sahaja,
Supaya kita leka dengan dendam,

Dan fikirkan semua akan selesai bila dendam terbalas,
Jangan fikir apabila dendam terbalas kita akan hidup aman,
Tidak,tidak,tidak,hidup akan susah kerna kesalahan sendiri,
Selepas kita membalas segalanya...
Fikir-fikirlah...sebelum terjadi sekali lagi...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...