Pages

Saturday, May 28, 2011

WHAT IS ALL???

Aku hanya insan biasa yang bisa sakit bila dikecewakan,
Aku hanya manusia yang lemah,akan menangis bila disakiti,
Aku macam orang lain,ada perasaan benci,gembira,sedih,kecewa,dan ketawa,
Aku juga hanya berdoa pada-Nya ketika,aku resah,gelisah,dan buntut...

Hanya pada-Nya aku meluahkan segalanya,kerna Dia lah tempat aku 
merujuk dikala aku dalam kesulitan,
Aku bersyukur,walaupun aku tak cantik,lawa,comey,putih dan tak secantik orang lain,
Aku bersyukur kerana aku dilahirkan sempurna,Amin,


Aku???masih dalam kebuntut untuk membuat satu pilihan,
Aku tak ingin menyakitkan hati sesiapa,
Hanya itu yang ada dalam hati dan fikiran,
Aku tidak menjangka,jadi semacam ini,
Aku buntut,pening...


Kenapa ketika aku inginkan dia,
Dia tak ada,sekarang dia datang,
Sedangkan aku???
Dalam kebuntut dalam hidup...
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...