Pages

Thursday, February 23, 2012

Tak SUka .. Bilaaaa


TAK SUKA...
 
Aku sendiri tak tahu kenapa , aku  nak buat situasi macam ni.. mungkin saja-saja kot.. ~ JANGAN SALAH FAHAM~ aku harap apa, yang aku buat tidak menyentuh jiwa, jantung, perasaan sesiapa..





Kerja Otak Cik Teletabis :
 
@ >  : Aku tak suka orang ambil kesah pasal aku, dan terutama KeLuarga.
  
@ > : Aku tak suka  orang yang suka jaga tepi kain orang laen.. * sebab kadang-2 boleh memalukan   
           seseorang itu *-Walaupon kadang2 aku suka busybody. SORRY.
 
@ > : Bintang yang mengelikan aku.. kompen 100% aku tak suka.. BINATANG apa ? Tak perlu tahu kot..

@ > : Jangan sesekali menghina MAK BAPAK aku.. paling aku PANTANG !! Tak Kesah kawan ke, 
          ada pertalian darah ka..
 
 @ > : Tak SUka budak manja.. Terutama mak pakcik yang perasan budak kecik.
 
 @ > : Tak suka Orang Yang Perasan Bagus @ Bijak !!.. Pakai Otak La Der.. walaupun aku BUKAN       BUDAK PANDAI

 @ > : Tak suka budak manja, yang kurang ajar.. 
 
 @ > : Tak SUka makcik pakcik yang suka komen hak orang lain.. Tengok diri sendiri lah der..
 
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...